Pomocná navigace

Postranní panel se rozklikne ikonkou vlevo nahoře

Proč je tu vlastně tento blog










Srdečně Vás vítám na těchto stránkách

I když blogování už dávno vyšlo z módy, já jsem se v něm jaksi našel.

Začínal jsem na blog.cz, pokračoval na signaly.cz, a nedávno jsem se opět vrátil na blog.cz. Pro jinak spřátelené signály píši asi příliš sekulárně. 
Nyní při avizovaném zániku platformy blog.cz jsem se přesunul, stejně jako velká část posledních mohykánů této  zanikající komunity na blogspot.

Píšu o své práci lékaře a o  zážitcích s nemocemi a pacienty. Některé lidi to možná zajímá.
A některé věci a události nemusí zůstat zapomenuty. 

Kromě toho si občas vymýšlím i jiné příběhy inspirované během života kolem nás.

Komentáře

Nejlépe hodnocené

Konfrontace

Omyl VI - Bolesti na hrudi

Když doktor myslí, že je nemocný

Obyčejná