Pomocná navigace

Postranní panel se rozklikne ikonkou vlevo nahoře

Kdo jsem

Jsem absolvent lékařské fakulty a od roku 1995 pracuji v oboru.
Pracoval jsem ve dvou nemocnicích na Moravě a od roku 2004 žiji v Německu. Mám za sebou klikatou životní dráhu a můj profesionální životopis by vyšel asi na čtyři stránky (podle některých sběratel zkušeností, podle jiných prostě fluktuant).


Již dříve jsem psával na jiných diskuzích o své práci a o tom, s čím se při ní setkávám. Některé lidi to zajímá.

Jako "vedlejšák" se chci vrátit i k psaní příběhů, at již převyprávěných podle skutečných událostí, anebo inspirovanými dějinami či slavnými díly. Dřív jsem s tím měl občas úspěch.

Ve své profesi, ale i mimo ni, jsem se setkával s nejrůznějšími příběhy lidí. Příběhy, které jsou fascinující.
Příběhy, které by neměly být zapomenuty.
A zejména těm příběhům lidí se chci věnovat na tomto blogu.

Zvláštní poděkování bych chtěl věnovat neznámé uživatelce xchatu, jež používala nick holcicicka, jež mě k obnovení blogu inspirovala.

Komentáře

Nejlépe hodnocené

Proč je tu vlastně tento blog

Konfrontace

Když doktor myslí, že je nemocný

Omyl VI - Bolesti na hrudi

Obyčejná